Ügyintézés a Baracsi Polgármesteri Hivatalban

SHARE
, / 1503 0

Tisztelt Lakosság!

Tájékoztatom Önöket, hogy a Koronavírus miatt az alábbi intézkedéseket vezetem be a Baracsi Polgármesteri Hivatalban az ott zajló mindennemű ügyintézés tekintetében 2020. május 4. napjától:

  1. Ügyfélfogadás kizárólag ügyfélfogadási időben történik, egyéb időpontban a Polgármesteri Hivatal ? az ügyintézők munkavégzése mellett ? fizikailag zárva tart.
  2. A Polgármesteri Hivatalba belépni csak maszkban vagy a száj és orr egyidejű eltakarására alkalmas eszközben lehet.
  3. Az ügyfélfogadó térben egyszerre egy ember tartózkodhat, kivétel ez alól, ha az ügyintézés miatt egy vagy több embernek kell jelen lennie.
  4. Az ügyintéző dönti el, hogy az ügyfélfogadó térből szükséges-e külön irodába menni az ügyféllel. Ez esetben az ügyfélnek továbbra is kötelező a maszk vagy száj és orr egyidejű eltakarására alkalmas eszköz, mindezek mellett gumikesztyű is.

Elérhetőségeink: postai úton 2427 Baracs Táncsics utca 27., Hivatali kapu: KRID: 602212712; tel.: 06-25-521-010.

Baracs, 2020. május 4.

dr.Horváth Zsolt – jegyző