Tájékoztatás ügyfélfogadás helyszínének változásáról

SHARE
, / 1335 0

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy
a Fejér Megyei Kormányhivatal Dunaújvárosi Járási Hivatala
Társadalombiztosítási Osztálya 2017. július 3. napjától
a Dunaújváros, Bercsényi u. 2. szám alatti
volt Bánki iskola épületébe költözött.

Az ügyfélfogadási rend az alábbiak szerint alakul:
hétfő: 9:00-15:00
szerda: 9:00-15:00
kedd, csütörtök, péntek: nincs ügyfélfogadás

Az osztály feladatkörébe tartozó ügyek:

nyugdíjkérelmek: öregségi nyugdíj, korhatár előtti ellátás, hozzátartozói nyugellátás, baleseti hozzátartozói nyugellátás, rokkantsági járadék, baleseti járadék, adategyeztetési eljárás

Nyugdíjkérelmek esetén a dunaújvárosi és a sárbogárdi járási hivatalok illetékességi területén élő ügyfelek kérelmei, míg családtámogatási feladatok esetén kizárólag a dunaújvárosi járásban élők kérelmeinek elbírálása történik.

családtámogatási feladatok: anyasági támogatás, családi pótlék, gyermekgondozást segítő ellátás, gyermeknevelési támogatás, fogyatékossági támogatás

Családtámogatási ügyekben ügyfélfogadás továbbra is a kormányablakokban történik.

2017. július 6. napjától ugyanitt tart ügyfélfogadást a Fejér Megyei Kormányhivatal Székesfehérvári Járási Hivatala Családtámogatási és Társadalombiztosítási Főosztály
Egészségbiztosítási Osztálya az alábbi ügyfélfogadási időben:

csütörtök: 8:30-15:00
(Ebédidő: 12.15 ? 12:45)

Intézhető ügycsoportok:
TAJ ügyintézés, EU kártya kiadás, hatósági bizonyítvány iránti kérelmek átvétele CSOK-hoz,
külföldön létrejött biztosítás bejelentése, jogviszony rendezés, Európai Uniós rendeletek szerinti formanyomtatványokkal kapcsolatos ügyintézés, utazási költségtérítési utalványok átvétele

Pénzbeli ellátásokkal kapcsolatos ügyintézés:
táppénz, baleseti táppénz, csecsemőgondozási díj , gyermekgondozási díj, regisztrációs lapok átvétele elektronikus ügyintézéshez